Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną Pixelwparagrafie.pl

§ 1 Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

1) Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną;

2) Usługodawca – Mindwork Agnieszka Kantorowska, ul. Gromskiego 8/50, 35-233 Rzeszów, NIP: 7962657304, REGON: 383566147, adres elektroniczny: kontakt@pixelwparagrafie.pl; 

3) Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu; 

4) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z Serwisu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej; 

5) Konsument – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 

6) Serwis – serwis internetowy działający pod adresem https://pixelwparagrafie.pl/, prowadzony przez Usługodawcę; 

7) Usługi elektroniczne – usługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach funkcjonalności Serwisu; 

8) Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę, polegająca na przesyłaniu Usługobiorcy w cyklicznych odstępach informacji handlowych.

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, warunki świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Niniejszy Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Regulamin nie ma zastosowania do usług świadczonych przez Usługodawcę w inny sposób, ani też do usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem innych domen internetowych, niż domena Serwisu.
  4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie.
  5. Komunikacja z Usługodawcą dokonywana przez Usługobiorcę powoduje ponoszenie przez Usługobiorcę kosztów wynikających z umów zawartych z podmiotami trzecimi za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość.
  6. Konsument w sytuacji sporu z Usługodawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez: 1) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, 2) mediację, 3) zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, 4) zwrócenie się do Federacji Konsumentów, 5) skorzystanie z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr (Platforma ODR).

§ 3 Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną

  1. Usługodawca świadczy nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu następujące Usługi elektroniczne: a) udostępnianie danych i materiałów znajdujących się w Serwisie, b) umożliwienie Użytkownikowi dostępu do podcastu Pixel w Paragrafie dostępnego na Spotify, c) usługa Newslettera.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wstrzymania świadczenia Usług elektronicznych za pośrednictwem Serwisu bez podania przyczyny.

§ 4 Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy: a) komputer lub inne urządzenie umożliwiające korzystanie z Serwisu, b) dostęp do sieci Internet, c) dostęp do poczty elektronicznej, d) odpowiednie oprogramowanie w postaci przeglądarki internetowej.
  2. Zakazuje się Usługobiorcy dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 5 Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Umowa o świadczenie usługi Newslettera zostaje zawarta na czas nieoznaczony do momentu anulowania subskrypcji.
  2. Usługobiorca może w każdym czasie rozwiązać umowę poprzez przesłanie stosownego oświadczenia drogą mailową lub pisemnie.
  3. Pozostałe Usługi są świadczone w czasie pobytu przez Użytkownika w Serwisie.

§ 6 Postępowanie reklamacyjne

  1. Usługobiorca będący Konsumentem może złożyć reklamację dotyczącą usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę drogą mailową lub pisemnie.
  2. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania, informując Usługobiorcę o wynikach.

§ 7 Odpowiedzialność

  1. Wszelkie treści publikowane w Serwisie mają charakter wyłącznie informacyjny.
  2. Usługodawca dokłada wszelkiej staranności, aby treści publikowane w Serwisie były kompletne i aktualne, jednakże nie udziela gwarancji ich pełnej poprawności.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca może dokonać zmiany postanowień Regulaminu po uprzednim poinformowaniu Usługobiorców poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu w Serwisie.
  2. Jeżeli Usługobiorca nie zgadza się na wprowadzenie zmian w Regulaminie, uprawniony jest do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą, który jest Przedsiębiorcą, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.